Cerrar

Where to Start Your Startup – Best Value Destinations

Where do you go to build your startup before you get investment?

Publicado por admonESHIP
martes, 23 de abril de 2013 a las 14:46

Where do you go to build your startup before you get investment?   Places that offer the most value for your bootstrap money. Here they are.

The number two reason why startups fail is running out of cash. How can you make sure your cash does not run out before you make money?

 

Recently, I visited Happy Farm, a startup incubator in a small Ukrainian village. Most people do not think about a village as the land of opportunity. So what are startup entrepreneurs doing in a village? Two things – actually working (as opposed to enjoying city life) and reducing their burn rate. And Happy Farm successfully attracts people even from outside Ukraine. But why go abroad to do a startup?

 

Why Go?

 

Arguably, if you know what you want to build, you could just take your laptop, sit down in your bedroom, shut the door, and build your product. Done. Seems straightforward. But there are good reasons to go somewhere else.

 

More information:Where to Start Your Startup

4.979 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO